LCS

Netsupport 24-7, Support op aanvraag

NetSupport 24-7 – Support op aanvraag en demonstratie faciliteiten

NetSupport 24-7 is ons on-demand support product, dat je helpt om klanten –met behulp van elk type internetverbinding- waar ook ter wereld te ondersteunen. Met 24-7 maak je verbinding met externe computers, zonder vooraf software te installeren, om zo snel en veilig te kunnen helpen om incidenten op te lossen.

Beperk de supportkosten door On Demand beheer op afstand, beltijd te verkorten, minder bezoek op locatie, incidenten direct te kunnen verhelpen, het verbeteren van klanttevredenheid. Verbeter ook de ervaring met en de visie op uw bedrijf doordat u uw werkgebied geografisch uitbreidt met ons online supporttool.

NetSupport 24-7 biedt een chatfunctie, push pagina’s, evaluatie faciliteiten voor feedback van de klanten, toonaangevend beheer op afstand, hard- en software inventarisatie, en een verscheidenheid aan rapportage mogelijkheden.

NetSupport 24-7 maakt het mogelijk voor een supportmedewerker om zijn bureaublad te tonen, of een toepassing te laten zien voor een online opleiding. Volledige VOIP audio en ondersteuning voor Mac OS systemen.

Belangrijke kenmerken zijn:

•    Chat en berichten faciliteiten
•    Chat geschiedenis
•    Support evaluatie
•    Beheer op afstand na akkoord van klant
•    Beheer software wordt na einde support direct verwijderd
•    Hard- en software inventarisatie
•    Klant kan via website contact zoeken of via email link
•    Whiteboard functie
•    Windows en Mac ondersteuning

NetSupport heeft meer dan 25 jaar ervaring in software oplossingen voor remote-, classroom- en servicemanagement en wereldwijd miljoenen installaties. De oplossingen van NetSupport vullen elkaar aan en hebben een bewezen status in de Service Management industrie.

Bezoek voor meer informatie over NetSupport 24-7, www.netsupport247.nl